BOK funkcjonuje od października 2012r. Osoby chcące załatwić swoje sprawy w Urzędzie Miejskim w pierwszej kolejności trafiają właśnie tam. Urzędniczki obsługujące BOK starają się pomóc w każdej tematyce związanej z funkcjonowaniem Urzędu Miejskiego.
Przez cały 2014 rok Biuro Obsługi Klienta zrealizowało prawie 28 tysięcy spraw. Największą frekwencję odnotowano w lutym (4 168 spraw) i w marcu (3 385 spraw). Związane to było głównie z terminem opłat za podatek od nieruchomości i wieczystego użytkowania gruntów. W BOK można bowiem sprawdzić kwotę należności, jaką należy uiścić.
W drugiej połowie roku najwięcej osób odwiedziło Urząd Miejski w sierpniu (2 264 sprawy) i we wrześniu (3 007 spraw). Akurat to związane było z wprowadzeniem Karty Dużej Rodziny. Tylko przez te dwa miesiące w sprawie Stargardzkiej KDR odnotowano 2 305 zgłoszeń, dotyczyły one różnego rodzaju zapytań, weryfikacji i uzupełnień składanych wniosków oraz odbioru kart.
Porównując rok 2014 z rokiem ubiegłym frekwencja wzrosła o prawie 60%. W 2013 roku Urząd Miejski odwiedziło 16 366 osób z różnego rodzaju zagadnieniami. Należy wnioskować, że mieszkańcy przyzwyczaili się już do takiej formy załatwiania swoich spraw i znacznie chętniej odwiedzają Biuro Obsługi Klienta.
Tu jesteś:
- Wiadomości
- Stargard
- Mieszkańcy przyzwyczaili się do BOK-u