Dzisiaj jest: 22.11.2024, imieniny: Cecylii, Jonatana, Marka

Mieszkańcy przyzwyczaili się do BOK-u

Dodano: 10 lat temu

Rekordowa ilość, 28 tysięcy mieszkańców, skorzystało w mijającym roku z pomocy Biura Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim przy ul. Czarnieckiego 17.

Mieszkańcy przyzwyczaili się do BOK-u
BOK funkcjonuje od października 2012r. Osoby chcące załatwić swoje sprawy w Urzędzie Miejskim w pierwszej kolejności trafiają właśnie tam. Urzędniczki obsługujące BOK starają się pomóc w każdej tematyce związanej z funkcjonowaniem Urzędu Miejskiego.

Przez cały 2014 rok Biuro Obsługi Klienta zrealizowało prawie 28 tysięcy spraw. Największą frekwencję odnotowano w lutym (4 168 spraw) i w marcu (3 385 spraw). Związane to było głównie z terminem opłat za podatek od nieruchomości i wieczystego użytkowania gruntów. W BOK można bowiem sprawdzić kwotę należności, jaką należy uiścić.

W drugiej połowie roku najwięcej osób odwiedziło Urząd Miejski w sierpniu (2 264 sprawy) i we wrześniu (3 007 spraw). Akurat to związane było z wprowadzeniem Karty Dużej Rodziny. Tylko przez te dwa miesiące w sprawie Stargardzkiej KDR odnotowano 2 305 zgłoszeń, dotyczyły one różnego rodzaju zapytań, weryfikacji i uzupełnień składanych wniosków oraz odbioru kart.

Porównując rok 2014 z rokiem ubiegłym frekwencja wzrosła o prawie 60%. W 2013 roku Urząd Miejski odwiedziło 16 366 osób z różnego rodzaju zagadnieniami. Należy wnioskować, że mieszkańcy przyzwyczaili się już do takiej formy załatwiania swoich spraw i znacznie chętniej odwiedzają Biuro Obsługi Klienta.
Źródło: Urząd Miasta Stargard
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
Retro Gaming w SCN FILARY. Fotorelacja