Dzisiaj jest: 24.4.2024, imieniny: Bony, Horacji, Jerzego

Wydział Komunikacji- pierwszy dzień z nowym systemem

Dodano: 6 lat temu

Klientów Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Stargardzie obsługiwał wczoraj nowy system, którego wdrażanie rozpoczęto zgodnie z przyjętymi założeniami.

Wydział Komunikacji- pierwszy dzień z nowym systemem

We wtorek, 15 maja interesanci mogli skorzystać z biletomatu oraz aplikacji, dedykowanych specjalnie do obsługi stanowisk, związanych z rejestracją samochodów i wydawaniem praw jazdy oraz pozostałych (bieżących) spraw komunikacyjnych.


W pierwszym dniu od chwili uruchomienia nowego systemu, wydano 47 biletów do usługi dotyczących rejestracji aut. Kolejne 128 biletów dotyczyło spraw bieżących, natomiast 40- praw jazdy. Łącznie klienci we wszystkich sprawach otrzymali 215 wydruków. Informacje o kolejności oraz czasie oczekiwania wyświetlane są na ekranie, tuż przy biletomacie. Na wydrukowanym bilecie klienci otrzymują również dane o planowanej godzinie obsługi, oraz liczbie osób oczekujących.

Od chwili uruchomienia cyfrowego systemu, zwiększył się komfort obsługi klientów. Zauważalny jest przede wszystkim brak kolejki na korytarzu, i przed drzwiami Wydziału Komunikacji. Zainstalowane oprogramowanie ułatwia organizację pracy w pomieszczeniach obsługi interesantów. Klienci, jak również sami urzędnicy wiedzą o kolejności danej sprawy.

W pierwszych godzinach od momentu uruchomienia można było docenić zalety nowego systemu, aczkolwiek nie osiągnął on jeszcze pełnej zdolności operacyjnej. Trwają procedury wdrażania kolejnych aplikacji, połączone z intensywnym szkoleniem nowo przyjętych pracowników. Z tego też powodu, w pierwszym dniu po wprowadzeniu systemu, zdarzały się sporadyczne trudności z obsługą poszczególnych klientów. Czasowo nie jest także dostępna opcja rezerwacji przez internet. Starostwo, prosząc o cierpliwość, zapowiada, że zdarzające się trudności z bieżącą obsługą zostaną usunięte. Natomiast internetowa rezerwacja miejsca będzie możliwa od poniedziałku, 21 maja.

Pierwszy dzień pracy z nowym systemem był okazją do wstępnych ocen, które wydawali klienci Wydziału Komunikacji. Wielu z nich na bieżąco zgłaszało swoje uwagi oraz wnioski dotyczące funkcjonalności udostępnionych aplikacji. Posłużą one do opracowania i przyjęcia rozwiązań, które zoptymalizują działanie systemu, spełniając tym samy oczekiwania interesantów.

Źródło: Powiat Stargardzki
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
PGE Spójnia Stargard - Enea Stelmet Zastal Zielona Góra. Fotorelacja