Dzisiaj jest: 20.4.2024, imieniny: Agnieszki, Amalii, Czecha

CSKF ?Podwójne życie?

Dodano: 4 lata temu Autor:

W ramach cyklu Czwartkowe Spotkania Klubu Filmowego 14 listopada o godzinie 18:30 zobaczymy kameralny francuski film ?Podwójne życie?.

CSKF ?Podwójne życie?
Film swoją światową premierę miał 31 sierpnia 2018 roku. Był nominowany do Złotego Lwa i nagrody specjalnej na festiwalu w Toronto.

Olivier Assayas scenarzysta i reżyser, swoimi bohaterami uczynił członków paryskiej bohemy, przeżywających kryzys wieku średniego.
Leonard, grany przez Vincenta Macaigne pisarz snobujący się na bycie offline, pragnie wydać kolejną powieść, będącą zapisem romansu z pewną aktorką. Jego wydawca, przystojny karierowicz Alain, w tej roli super gwiazda francuskiego kina Guillaume Canet, odrzuca książkę, bo o wiele bardziej pasjonuje go teraz świat e-booków, a dokładnie atrakcyjna doradczyni do spraw digitalizacji. Alainowi umyka, że jego żona, marząca o ambitnej roli serialowa aktorka Selena , którą autoironicznie gra Juliette Binoche, spotyka się z pewnym pisarzem, którego partnerka także nie wie o zdradzie, bo jest zbyt zajęta ogarnianiem PR–u prowadzącego podwójne życie polityka…
Na ów splot seksu, kłamstw i literatury, Assayas patrzy z wyrozumiałością i humorem, a krytycy podkreślają, że „Podwójne życie” to jego najlepsza komedia!
„Staliśmy się takimi moralistami, że zapragnąłem nakręcić film odrobinę niemoralny” - mówi w jednym z wywiadów Assayas. W tym filmie reżyser bawi się pojęciem wierności. W „Podwójnym życiu” dotyczy ono zarówno kilku zdradzających się osób, relacji fikcji do rzeczywistości, jak również rewolucji technologicznej, która każe nam, w dążeniu za nowymi wyzwaniami i doznaniami, porzucać stare przyzwyczajenia.

W filmie grają: Guillaume Canet, Juliette Binoche, Vincent Macaigne, Christa Théret i Nora Hamzawi.

Czy ten film warto zobaczyć? Nie.
Ten film trzeba zobaczyć!

Bilety w kasie SCK w cenie 12 zł, a dla klubowiczów 8.

 
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
Stargard i blue. Fotorelacja