Dzisiaj jest: 23.11.2024, imieniny: Adeli, Felicyty, Klemensa

Urząd Wojewódzki poszukuje pracowników.

Dodano: 7 lat temu

Urząd Wojewódzki poszukuje kandydatów do pracy w zakresie koordynacji świadczeń rodzinnych.

Urząd Wojewódzki poszukuje pracowników.

Zatrudniona osoba będzie zajmowała się sprawami pracujących za granicą Polaków, którzy chcą uzyskać świadczenia, m.in. z programu Rodzina 500+.
 

Od kandydatów wymagamy co najmniej 2-letniego doświadczenia w jednej z dziedzin: administracji publicznej, pomocy społecznej, współpracy międzynarodowej lub obsługi prawnej. Konieczna jest również znajomość jednego z języków obcych, obowiązujących w krajach Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
 

O posadę mogą ubiegać się absolwenci prawa, administracji, kierunków humanistycznych i ekonomicznych.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie ZUW, w dziale „Praca” – „Wolne stanowiska w służbie cywilnej”.

1 stycznia wojewoda przejął od marszałka województwa sprawy dotyczące koordynacji świadczeń. W wydziale obsługującym te zadania aktualnie pracuje 14 osób – 11 z naboru wewnętrznego w ZUW i 3 z Urzędu Marszałkowskiego (dodatkowo 2 przebywają na urlopach). W sumie do Wydziału Koordynacji Świadczeń zatrudnionych ma być 9 osób – 7 na umowy na czas nieokreślony i 2 na zastępstwo.


 

Źródło: Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
Retro Gaming w SCN FILARY. Fotorelacja