Blisko 366 mieszkańców dziennie obsługiwanych jest w obu budynkach Urzędu Miejskiego – przy ul. Czarnieckiego 17 i przy Rynku Staromiejskim 1. Najwięcej klientów załatwia sprawy w Wydziale Spraw Obywatelskich – głównie dotyczą wydania dokumentów, adresu zameldowania, zmian w rejestrach przedsiębiorców. Bardzo dużo osób przychodzi do Urzędu Stanu Cywilnego – zarówno w kwestiach uzyskania aktów (ślubu, zgonu, urodzenia), jak i też w związku z zawarciem małżeństwa.
Blisko 38 tysięcy spraw w tamtym roku załatwiały urzędniczki Biura Obsługi Klienta przy ul. Czarnieckiego 17.
W popularnym BOK-u można załatwić bardzo wiele spraw ujętych w kartach usług. W Biurze Obsługi Klienta znajdują się cztery stanowiska - trzy do bezpośredniej obsługi i jedno informacyjne, które spełnia również rolę kancelarii. W tym miejscu można złożyć pisma do rozpatrzenia oraz ewentualnie odebrać korespondencję.
W porównaniu z rokiem 2016 ilość osób obsłużonych przez urzędników w 2017 roku wzrosła o 20 procent. To, co podkreślają sami mieszkańcy, to coraz wyższy poziom obsługi świadczony przez urzędników.