W ramach planowanych działań zdemontowane zostanie takie pokrycie, a niebezpieczne odpady wywiezione i unieszkodliwione. Warto się pospieszyć – w przypadku dużej liczby zgłoszeń decyduje kolejność złożonych deklaracji.
O dołączenie do programu mogą się starać osoby fizyczne, które są właścicielami budynków, ale również m.in. zarządcy Rodzinnych Ogrodów Działkowych, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe oraz fundacje. Należy pamiętać, że chętni na taką dotację już pod demontażu azbestu muszą we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć swoje obiekty i zamontować nowe pokrycie dachowe.
Deklaracja do wypełnienia jest w załączniku poniżej oraz – w wersji papierowej – w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego, ul. S. Czarnieckiego 17. Więcej informacji można znaleźć również w załączniku (Usuwanie azbestu - ogłoszenie) lub uzyskać telefonicznie – 91 578 38 44.
Zdjęcie: bazaazbestowa.gov.pl
Usuwanie azbestu - ogłoszenie
Usuwanie azbestu - deklaracja