Dzisiaj jest: 22.11.2024, imieniny: Cecylii, Jonatana, Marka

Powiat Stargardzki - komunikat

Dodano: 4 lata temu
Redakcja poleca!

Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego zmienia system obsługi klientów.

Powiat Stargardzki - komunikat

Zamiast codziennych kolejek przed budynkiem i do biletomatu, rejestracja interesantów za pośrednictwem internetu i przez telefon. Od 2 listopada Starostwo Powiatowe zmienia system obsługi klientów Wydziału Komunikacji.
Decyzja o zmianach podyktowana jest koniecznością przestrzegania nowych obostrzeń w warunkach dynamicznie rosnącej liczby zakażeń SARS- CoV-2.

 

Mieszkańcy powiatu stargardzkiego, którzy w najbliższym czasie planują rejestrację auta lub wizytę w Wydziale Komunikacji, powinni przygotować się na zmiany. Od poniedziałku 2  listopada 2020 r., zgłoszenia osób odnośnie rejestracji pojazdu, spraw bieżących i prawa jazdy przyjmowane będą wyłącznie za pośrednictwem platformy internetowej oraz przez telefon. Nie trzeba więc fatygować się do urzędu, by zająć miejsce w kolejce do biletomatu. Ta forma obsługi od 2 listopada nie będzie już możliwa.
 

Zdecydowały o tym głównie obowiązujące obostrzenia związane ze stanem epidemii, na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z 16 października, które wprowadzają ograniczenia w tworzeniu się skupisk ludzi przed i wewnątrz budynku. Wprowadzone  zmiany podyktowane są więc troską o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców, a także  pracowników Starostwa Powiatowego.  Zachowano przy tym dotychczasową pulę biletów przeznaczonych do pobrania każdego dnia, we wszystkich trzech kategoriach spraw- na czele z rejestracją pojazdów.
 

Obsługa klientów oparta zostanie głównie na internetowej platformie rejestracji, dostępnej przez całą dobę. Osoby, które zarejestrują się za pośrednictwem internetu będą następnie obsługiwane w Wydziale Komunikacji codziennie, w godzinach 8.00.- 13.00.

Platforma internetowej rejestracji dostępna jest pod linkiem:

https://bezkolejki.eu/powiatstargardzki

Po otrzymaniu informacji zwrotnej o rejestracji, klient przed wizytą pobierze wydruk w biletomacie.  
 

Umówić się również można telefonicznie w godzinach pracy urzędu. Obsługa klientów umówionych przez telefon zostanie zaplanowana codziennie w godzinach 13.00- 15.30. Telefoniczne zgłoszenia klientów Wydziału Komunikacji będą przyjmowane pod nr.: 91 4804 804 lub 4804 827.  Interesant podczas rozmowy poproszony zostanie o podanie numeru rejestracyjnego auta. W przypadku umówienia telefonicznego, wydruk z biletomatu przed wizytą nie będzie konieczny.
 

Zachęcamy również mieszkańców do korzystania z dostępnych stale narzędzi, umożliwiających załatwienie formalności w Wydziale Komunikacji: platformy obsługi ePUAP oraz wirtualnej skrzynki podawczej PWPW. Osoby składające wniosek o zbyciu/ nabyciu pojazdu mogą również korzystać z tej formy kontaktu, a także przesłać informację o sprzedaży lub kupnie auta tradycyjną pocztą.

Źródło: Powiat Stargardzki
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
Retro Gaming w SCN FILARY. Fotorelacja