Dzisiaj jest: 16.6.2024, imieniny: Aliny, Anety, Benona

Azbest do usunięcia

Dodano: 5 miesięcy temu
Redakcja poleca!

Ze stargardzkich dachów sukcesywnie znikają tony wyrobów zawierających szkodliwy azbest.

Azbest do usunięcia

Ze stargardzkich dachów sukcesywnie znikają tony wyrobów zawierających szkodliwy azbest. Czekamy na deklaracje od kolejnych mieszkańców, którzy chcą się pozbyć takich materiałów ze swoich nieruchomości. Dokumenty trzeba złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego (ul. S. Czarnieckiego 17). Tam również jest dostępna deklaracja do wypełnienia w formie papierowej. Inna opcja to pobranie jej z załącznika poniżej.
 

Dokumenty warto złożyć jak najszybciej. Najpierw musimy sprawdzić, jak wielu stargardzian chce skorzystać z bezpłatnego usuwania szkodliwych pokryć dachowych. Pieniądze na ten cel co roku przeznaczane są z budżetu miasta. Deklaracje przydadzą się również przy wnioskowaniu o ewentualne dofinansowanie z zewnątrz. Dokumenty w BOK będą przyjmowane do końca marca 2024 roku. Najlepiej jednak złożyć je jak najwcześniej.
 

O dołączenie do programu mogą się starać osoby fizyczne, które są właścicielami budynków, ale również m.in. zarządcy Rodzinnych Ogrodów Działkowych, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe oraz fundacje. Należy pamiętać, że już po demontażu azbestu wnioskodawcy muszą we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć swoje obiekty i zamontować nowe pokrycie dachowe.

Zdjęcie: bazaasbestowa.gov.pl

Usuwanie azbestu – deklaracja

 

  
Najedź na grafikę, kliknij, powiększ, zapisz, wydrukuj


URZĄD MIEJSKI W STARGARDZIE

Źródło: URZĄD MIEJSKI W STARGARDZIE
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
II Stargardzki Korowód Dziejów. Fotorelacja