Nowoczesne terminale płatnicze to urządzenia, które potrafią więcej niż tylko obsługiwać płatności bezgotówkowe. Wiele z nich zapewnia także dostęp do usług dodatkowych, atrakcyjnych z punktu widzenia konsumentów. Jak znaleźć ten najlepiej dostosowany do specyfiki handlu detalicznego?
Współcześni klienci chcą kupować spersonalizowane produkty, które precyzyjnie odpowiadają na ich potrzeby. Chcą także płacić szybko, wygodnie i bezpiecznie, a przy okazji zakupów realizować także inne cele. Jeśli wciąż nie oferujesz kupującym możliwości uregulowania rachunku przy pomocy karty czy BLIK-a, to najwyższy moment, aby to zmienić. Wybierając terminal, upewnij się jednak, że oferuje on dodatkowe, atrakcyjne dla konsumentów usługi.
Jakie dodatkowe usługi powinien posiadać terminal używany w handlu?
Głównym zadaniem terminala płatniczego jest obsługa płatności bezgotówkowych wykonywanych kartą, BLIK-iem i przy użyciu inteligentnych urządzeń, np. smartfonów czy zegarków. Nie wszyscy wiedzą jednak, że niektóre urządzenia są wyposażone także w dodatkowe funkcje. Oto najpopularniejsze:
- Cash back – daje klientom możliwość wypłaty pieniędzy z kasy sklepu,
- doładowania telefonów – usługa doładowania pozwala na wygenerowanie w terminalu specjalnego kodu dla telefonów komórkowych w systemie pre-paid,
- DCC – to usługa dedykowana osobom używającym kart płatniczych w walucie innej niż polska. Dzięki DCC klient decyduje, czy zapłaci w złotówkach, czy w walucie karty i już na starcie wie, jaka kwota obciąży jego konto.
- Integracja terminala z kasą fiskalną – szybsza obsługa klientów.
Dzięki terminalowi Twój sklep stanie się dla klientów jeszcze atrakcyjniejszy. Nie tylko ze względu na możliwość opłacenia rachunku kartą. Dzięki dodatkowym funkcjom przy okazji zakupów klienci zrealizują także inne cele, np. wypłacą gotówkę, oszczędzając sporo czasu. Jeśli chcesz przekonać się w praktyce, jakie korzyści przyniesie Twojej placówce korzystanie z terminala z dodatkowymi funkcjonalnościami, już dziś dołącz do Programu Polska Bezgotówkowa. W ramach uczestnictwa przez określony czas nie zapłacisz za urządzenie i jego montaż. Nie poniesiesz także kosztów prowizji.
Na czym polega Program Polska Bezgotówkowa?
Głównym celem Programu Polska Bezgotówkowa jest upowszechnienie i promocja obrotu bezgotówkowego. Sięgając po terminal w ramach Programu, nie zapłacisz za montaż urządzenia. Przez 5 miesięcy od zawarcia umowy nie zapłacisz też abonamentu, a przez ten sam okres (lub do chwili osiągnięcia na urządzeniu obrotu 42 tys. zł) unikniesz opłat prowizyjnych.
Kto może wziąć udział w Programie?
Do Programu mogą dołączyć małe i średnie przedsiębiorstwa, jednostki administracji publicznej oraz inne podmioty przyjmujące płatności, a niebędące przedsiębiorcami, jeśli przez ostatni rok nie akceptowały płatności kartą (nie miały aktywnej umowy z agentem rozliczeniowym).
Więcej informacji na temat możliwości terminali dla handlu detalicznego dostępnych jest pod adresem www.polcard.pl/twoja-branza/handel-detaliczny.
Dowiedz się więcej: Chcesz akceptować płatności bezgotówkowe w swojej firmie? Sprawdź, jak otrzymać terminal płatniczy za darmo
Materiał sponsorowany