Dzisiaj jest: 14.12.2017, imieniny: Alfreda, Izydora, Zoriny

Gala SIG – kolejny dobry rok dla stargardzkiego biznesu.

Dodano: tydzień temu Autor:
Redakcja poleca!

W piątek 1 grudnia w Stargardzkim Centrum Kultury odbyła się Gala Stargardzkiej Izby Gospodarczej.

Gala SIG – kolejny dobry rok dla stargardzkiego biznesu.
To coroczne spotkanie władz miasta oraz  powiatu ze stargardzkim biznesem.
Na Gali mówi się o tym jak minął rok ubiegły i oczywiście planuje następny. Jest miejsce na podsumowanie, wyróżnienia i nagrody.
 
Zaproszonych gości przywitał Prezes SIG Pan Krzysztof Kowalczyk. Było nawiązanie do historii, krótkie podsumowanie oraz życzenia. Co do roli SIG w biznesie powiedział: w swoich działaniach staramy się przede wszystkim skoncentrować na rozwijaniu idei kooperacji, organizacji szkoleń i rozwoju środowisk lokalnych przedsiębiorców.
 
Następnie rozstrzygnięto VII edycję Konkursu SIG na Najlepszą Pracę Dyplomową wśród Studentów Stargardzkich Uczelni.
Nagrodę otrzymał: Pan Stanisław Górski– za pracę nt.:  „Projekt poprawy rentowności farm wiatrowych”. Praca została napisana na Wydziale Przedsiębiorczości w ZPSB w Stargardzie. Patronem Konkursu było Stargardzkie TBS Sp. z o.o.
 
Kolejnym punktem było nadanie członkowstwa 15 nowym firmom, które przystąpiły do Izby w bieżącym roku.
 
Tytuł Honorowego Członka Izby przyznano Bogdanowi Dąbrowskiemu.
 
Uhonorowano zwycięzców X edycji Konkursu Gospodarczego SIG.
 
Nagrodę Prezydenta Miasta Stargardu w konkursie „ Przedsiębiorca Roku” wręczył Pan Rafał Zając, a laureatem w tej kategorii został: United Bridal Factory Bartosz Wodecki.
 
W części artystycznej mogliśmy wysłuchać występu KaWuŚ Project i Tomasz Grabowy ( Walk Away ) oraz gościnnie występującej znanej nam już Moniki Czerczak.
 
Sponsorem Głównym Gali był PKO Bank Polski.
 
Życzenia świąteczno – noworocznie złożył kominiarz.

 
Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Ukryj formularz
Captcha
Przepisz tekst widoczny na obrazku.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.