Dzisiaj jest: 6.5.2024, imieniny: Beniny, Filipa, Judyty

Pierwszy w Stargardzie Bazar Smakosza

Dodano: 3 miesiące temu Autor:
Redakcja poleca!

Cykliczne wydarzenia w SCN FILARY cieszą się dużym zainteresowaniem.

Pierwszy w Stargardzie Bazar Smakosza

Cykliczne wydarzenia w SCN FILARY cieszą się dużym zainteresowaniem. Planszówkowy cykl FILA[G]RY, gości w salach FILARÓW już 2 lata.

Najbliższe spotkanie, 17 lutego będzie 24. spotkaniem z grami bez prądu. Cykl FILAR: HISTORIA też ma swoich sympatyków.


Teraz zespół FILARÓW, we współpracy z Fit Cake Stargard, przygotował kolejne wydarzenie, które inauguruje cykl „Słodko-Gorzkie Smaki”.

- Wydarzenia specjalne organizowane w SCN FILARY, w których prelekcje popularnonaukowe na temat produkcji żywności łączymy z degustacjami, cieszą się niesłabnącą popularnością. – zdradza naszej Redakcji Anita Kubera, główna specjalistka ds. sprzedaży SCN FILARY. – Organizowaliśmy już warsztaty i prelekcje herbaciane, enologiczne, piwowarskie, miodosytnicze, brewingowe. Teraz zaprosiliśmy lokalnych producentów żywności do stworzenia Bazaru Smakosza, a specjalistów różnych dziedzin, do wygłoszenia prelekcji na tematy związane ze zdrową żywnością.

Na pierwsze spotkanie w cyklu „Słodko-Gorzkie Smaki” organizatorzy zapraszają 9 marca, na styku dwóch marcowych świąt – Dnia Kobiet i Dnia Mężczyzn. Prelekcje rozpoczną się o godzinie 12:00. W przerwach będzie czas na rozmowy z lokalnymi producentami zdrowej żywności, degustacje i zakupy na stoiskach wystawców oraz zwiedzanie ekspozycji centrum nauki.

Na wydarzeniu pojawią się stoiska wystawienniczo-handlowe:
Fit Cake Stargard,
Browar Stargard,
Piekarnia na żywym zakwasie,
Palarnia Kawy Kitiko,
Fanaberia Republika Rozmaitości,
Kiszonki i wędzonki.

Bilety już są w sprzedaży. Można je kupić na stronie: https://bilety.scn-filary.pl/ oraz w kasie SCN FILARY przy ul. B. Chrobrego 21.

Wkrótce opowiemy więcej o marcowym spotkaniu w cyklu FILAR: HISTORIA.

Źródło foto: SCN FILARY

Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
20 lat w Unii Europejskiej. Fotorelacja