Dzisiaj jest: 25.11.2024, imieniny: Elżbiety, Katarzyny, Klemensa

Urząd Miejski - komunikat

Dodano: 2 lata temu

Pozbądź się azbestu

Urząd Miejski - komunikat

Do końca stycznia (wtorek, 31.01.) przyjmowane są deklaracje od stargardzian, którzy chcieliby pozbyć się azbestu ze swoich nieruchomości. Dokumenty trzeba złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego (ul. S. Czarnieckiego 17). Tam również jest dostępna deklaracja do wypełnienia w formie papierowej. Inna opcja to pobranie jej z załącznika poniżej.
 

O dołączenie do programu mogą się starać osoby fizyczne, które są właścicielami budynków, ale również m.in. zarządcy Rodzinnych Ogrodów Działkowych, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe oraz fundacje. Należy pamiętać, że już po demontażu azbestu wnioskodawcy muszą we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć swoje obiekty i zamontować nowe pokrycie dachowe. W razie dodatkowych pytań można zadzwonić pod nr tel. 91 578 38 44. Szczegółowe informacje są również poniżej (załącznik Azbest 2023 – ogłoszenie).
 

Zdjęcie: bazaasbestowa.gov.pl

Azbest 2023 – ogłoszenie

Azbest 2023 – deklaracja

                Urząd Miejski w Stargardzie

Źródło: Urząd Miejski w Stargardzie
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
Retro Gaming w SCN FILARY. Fotorelacja