W ramach programu „Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym. Granty PPGR” miasto zdobyło ponad 1 600 000 zł na zakup sprzętu komputerowego dla uczniów. Osoby, które zakwalifikowały się do projektu, muszą teraz wypełnić formularz pozwalający na przygotowanie umowy. Można go pobrać z załącznika poniżej.
Wypełnione dokumenty trzeba podpisać i dostarczyć do Urzędu Miejskiego – osobiście do Biura Obsługi Klienta (ul. S. Czarnieckiego 17) albo zeskanować i wysłać na adres e-mail: mf@um.stargard.pl. Jest na to czas do 15.07. (piątek). Dodatkowo w przypadku zmiany danych osobowych podanych w oświadczeniu na zakup sprzętu komputerowego należy dostarczyć dokumenty pozwalające zweryfikować te zmiany.
Ogólnopolski program jest skierowany do dzieci w wieku szkolnym, które pochodzą z miejscowości, w których kiedyś było państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolne i mają wśród członków bliskiej rodziny byłych pracowników PPGR. W Stargardzie przyjęto kilkaset takich wniosków. Więcej pisaliśmy o tym tutaj.
Granty PPGR – formularz
URZĄD MIASTA W STARGARDZIE
Autor foto: Anna Wardal