skłoniły Zarząd Powiatu Stargardzkiego do podjęcia decyzji o zawieszeniu bezpośredniej obsługi klientów Wydziału Komunikacji. Dotyczy ono zarówno spraw bieżących, rejestracji pojazdów, jak i wydawania/ odbioru prawa jazdy. Jednocześnie Starostwo przypomina, że dostępne są internetowe narzędzia kontaktu oraz możliwość telefonicznej konsultacji z urzędnikami.
Bez wychodzenia z domu, korzystając z usług poczty, platformy e-PUAP lub skrzynki podawczej PWPW, klienci Wydziału Komunikacji mogą dokonać zgłoszenia nabycia lub zbycia pojazdu, a także złożyć wniosek o wyrejestrowanie auta w związku z jego demontażem, lub wywozem za granicę.
Drogą pocztową lub dzięki platformie e- PUAP można też składać wnioski dotyczące spraw, związanych z transportem drogowym oraz funkcjonowania ośrodków szkolenia kierowców, stacji kontroli pojazdów, instruktorów nauki jazdy i diagnostów.
Za pośrednictwem skrzynki podawczej PWPW można także złożyć wniosek o rejestrację pojazdu oraz wydanie/ wymianę prawa jazdy, bez konieczności przychodzenia do urzędu i oczekiwania w kolejce.
Wszelkie informacje, razem z wnioskami do pobrania, są dostępne na stronie; http://www.powiatstargardzki.pl
Poniżej również link przydatny w rejestracji wniosków za pośrednictwem skrzynki podawczej PWPW:
Wnioski o rejestrację pojazdów i wydawanie praw jazdy można także składać, korzystając z kolejnego portalu:
https://info-car.pl/new/rejestracja-pojazdu
Elektroniczne narzędzia łączności oraz konsultacje telefoniczne stanowią obecnie jedyną formę kontaktu w sprawach dotyczących Wydziału Komunikacji.