Podczas targów zajmowaliśmy stanowisko wspólnie z innymi miastami regionu zachodniopomorskiego m.in. z Koszalinem, Świdwinem, Świnoujściem. Prezentowaliśmy submarkę turystyczną „Stargard gwiazdozbiór gotyku” skupiającą się na walorach historyczno-architektonicznych naszego miasta. Głównie największym zbiorem zachowanych budowli gotyckich na Pomorzu Zachodnim.
Odwiedzający z radością sięgali po stargardzkie materiały promocyjne – zarówno gadżety jak i wydawnictwa i foldery. Duże wrażenie robił pięknie wydany album fotograficzny. O naszym stoisku informowały w materiałach i przekazach na żywo regionalna publiczna Telewizja Poznań oraz Wielkopolska Telewizja Kablowa
Przez trzy dni goście i odwiedzający targi mogli zapoznać się z setkami ofert turystycznych, wziąć udział w konferencjach, szkoleniach i warsztatach dla profesjonalistów. Targi w Poznaniu przyciągnęły także wiele państw z całego świata. Wśród 21 zagranicznych stoisk znalazły się m.in. Chorwacja, Albania, Dominikana, Włochy, Wietnam, Niemcy, Hiszpania, Gruzja i Grecja, ale również Nowy Jork, który reklamował się w policyjnych aranżacjach do piosenki AC/DC „Highway to hell”.
Kolejnym miejscem, w którym w najbliższym czasie będzie prezentował się Stargard będzie Berlin. Wielkie targi ITB rozpoczynają się już 8 marca i potrwają cztery dni.
Foto: UM Stargard