o indywidualnym numerze rachunku bankowego oraz o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami w 2017 roku.
Wysokość stawek opłat w 2017 r. nie uległa zmianie, nie zmieniły się również dotychczasowe numery indywidualnych rachunków bankowych – chyba, że właściciel nieruchomości w ostatnim czasie złożył deklarację zmieniającą.
Podstawą do wnoszenia opłat jest złożona deklaracja lub otrzymana decyzja.
Natomiast Informacja jest generowana wyłącznie w celach informacyjnych i zawiera numer rachunku na jaki należy dokonywać opłat (zawiera dane o należnościach bieżących na 2017 r. oraz może zawierać informację o zaległościach – jeżeli występują). W przypadku występowania zaległości, informacja nie uwzględnia ewentualnych odsetek lub kosztów upomnień – te dane można uzyskać osobiście w Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35.
UWAGA: W przypadku więcej niż jednego właściciela nieruchomości, informacja jest doręczana każdemu współwłaścicielowi ujętemu w złożonej deklaracji.
Zarząd Usług Komunalnych doręcza kompletną informację każdemu z współwłaścicieli i nie ingeruje w ustalony przez nich sposób dokonywania opłat. Całkowita wysokość miesięcznej opłaty jest określona dla danej nieruchomości (ten sam numer ewidencyjny), jest wymagana od wszystkich współwłaścicieli nieruchomości solidarnie i nie podlega sumowaniu z poszczególnych zawiadomień o tym samym numerze ewidencyjnym. Do informacji dołączone są druki wpłat dla osób dokonujących opłat w kasie.