Dzisiaj jest: 27.9.2024, imieniny: Damiana, Mirabeli, Wincentego

Filmy reklamowe dla młodego pokolenia, na co zwrócić uwagę?

Dodano: ok. 10 godzin temu Autor:

Filmy reklamowe dla młodego pokolenia, na co zwrócić uwagę?
Stworzenie dobrego filmu reklamowego to nie lada wyzwanie. Zwłaszcza w czasach, kiedy wydaje się, że widzieliśmy już wszystko i nie tak łatwo jest się wyróżnić. Kolejną trudnością może okazać się trafienie do docelowej grupy odbiorców i zapadnięcie w ich pamięci, co jest jedyną szansą na osiągnięcie zamierzonego celu reklamowego. Na co warto zwrócić uwagę tworząc filmy reklamowe dla młodego pokolenia, by były one z jego punktu widzenia ciekawe, a tym samym skuteczne?

Czy pokolenie, aby na pewno, ma tu znaczenie?

Niektórzy, mając przed sobą stworzenie filmu reklamowego, nawet nie zastanawiają się nad tym, aby dopasować jego formę i treść do tego, jakie pokolenie ma być jego odbiorcą. Wciąż są takie agencje, dla których liczy się jedynie oddanie gotowej realizacji. Skupiają się one tylko na tym, aby film w dobry sposób przedstawiał to, co ma reklamować i miał dobrej jakości obraz. Niestety, to duży błąd.
 

W przypadku, kiedy forma filmu nie jest dopasowana do charakteru odbiorcy, w żaden sposób nie spełnia on swojego głównego celu. Nawet najpiękniejszy obraz nie przełoży się na wzrost sprzedaży czy większe zainteresowanie usługą, kiedy nie zwróci na siebie uwagi potencjalnych klientów, a jedynie zobaczą go przypadkowe osoby.
 

Nie da się ukryć, że obecnie szczególnie kłopotliwe jest dotarcie z filmem reklamowym do młodego pokolenia. Młodzi oglądają teraz mnóstwo materiałów video, spośród których rzadko które robi na nich wrażenie i zapada w pamięci na dłużej. Niezbędne jest więc to, aby się wyróżnić.

Problematyczne jest też to, że bardzo często nie oglądają oni filmów do samego końca. Zwłaszcza, jeśli orientują się, że dane video ma właśnie charakter reklamowy. Czy można jakoś temu zaradzić? Jak najbardziej jest to możliwe. Najlepiej zaufać w tej kwestii profesjonalistom i poprosić o pomoc doświadczone studio reklamowe, które w odpowiedzi na potrzeby swoich klientów, cały czas śledzi trendy.


 

Jakie kwestie warto uwzględnić tworząc filmy reklamowe dla młodego pokolenia?

Młodzi ludzie mają obecnie tendencję do tego, że szybko się nudzą i wszystko chcą mieć „tu i teraz”, a do tego na każdym kroku szukają rozrywki. Z tego względu filmy reklamowe dla młodego pokolenia muszą być przede wszystkim krótkie i zwięzłe, a do tego mieć zabawną formę.
 

Największą szansę na to, by dotrzeć do docelowej grupy odbiorców, mają w tym przypadku materiały, które trwają kilkanaście do kilkudziesięciu sekund. Sztuką jest to, aby w tak krótkim czasie dobrze przedstawić swój produkt, czy markę, ale dobre studio reklamowe powinno z tym sobie poradzić.
 

Nieodzowną częścią przy tworzeniu filmów tego typu jest obecnie ciągłe śledzenie trendów i szybka reakcja. Do młodego pokolenia najszybciej trafiają virale, które w porę trzeba zauważyć. Co ciekawe, odbiorcy coraz rzadziej przykuwają uwagę do jakości video oraz sposobu montażu, a częściej skupiają się na ekspresji aktorów i sposobie przekazywania informacji.
 

Sprawdź ofertę Krótkie Formy - produkcja filmowa, postprodukcja, video marketing

Materiał sponsorowany

Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
75 lecie Spójni Stargard. Fotorelacja