Dzisiaj jest: 15.4.2024, imieniny: Adolfiny, Odetty, Wacława

Jak uatrakcyjnić bardzo tanią stronę internetową?

Dodano: rok temu

Spis treści: Dobra, rozbudowana treść, Blog z artykułami poradnikowymi, Chwytliwe hasła, Kolorystyka zgodna z identyfikacją wizualną marki

Jak uatrakcyjnić bardzo tanią stronę internetową?

Masz stronę internetową, przy której tworzeniu jedynym kryterium była jak najniższa cena? Po czasie doszedłeś do wniosku, że witryna niespecjalnie się wyróżnia, jest podobna do tysięcy innych i szukasz sposobu na jej uatrakcyjnienie? Masz kilka opcji do wyboru. W naszym poradniku podpowiadamy, co można zrobić, aby nawet bardzo tania strona internetowa wyraźnie zyskała w oczach użytkowników. 

Dobra, rozbudowana treść

Od tego warto zacząć, zwłaszcza jeśli obecna treść pozostawia wiele do życzenia – tak pod względem jakości językowej, jak i obszerności. Popracuj nad tekstami opisowymi, rozbuduj teksty ofertowe i „O firmie”, aby w ten sposób wyróżnić witrynę na tle stron konkurencji. Im więcej treści i im wyższa jej jakość, tym strona będzie lepiej postrzegana przez wyszukiwarkę Google, co stanowi dodatkowy, niebagatelny atut. 

Porada: „Nawet tania strona www za 100 czy 200 złotych musi być wypełniona treścią. Jeśli udało Ci się zaoszczędzić na usłudze programistycznej i graficznej, to zwiększ budżet na copywriting. Dobre teksty mają kluczowy wpływ na prawdopodobieństwo pozyskania klienta z Internetu.” Źródło: https://bizneo.pl/budowa-marki,ac84/tania-a-funkcjonalna-jaka-powinna-byc-strona-internetowa-na-start,1951 

Blog z artykułami poradnikowymi 

Kolejnym krokiem powinno być uruchomienie bloga na stronie. To artykuły poradnikowe będą ściągać na witrynę najbardziej wartościowy ruch, generowany przez osoby już wstępnie zainteresowane Twoją ofertą. Blog bardzo uatrakcyjni zawartość strony. 

Specjaliści z Google doradzają:Jeśli chcesz, aby witryna pojawiała się na czołowych pozycjach w wyszukiwarce Google, skup się na tworzeniu treści, które będą przydatne dla użytkowników. Nie twórz treści tylko po to, aby poprawić pozycję witryny w rankingu wyszukiwarki.” Źródło: https://developers.google.com/search/docs/fundamentals/creating-helpful-content?hl=pl 

Chwytliwe hasła 

Warto pomyśleć o zmianie obecnych haseł, zwłaszcza jeśli były wymyślane na szybko, są sztampowe i niczym nie odróżniają się od tych proponowanych przez konkurencję. Być może dobrym pomysłem będzie nawiązanie współpracy z zawodowym copywriterem, który opracuje świetne, chwytliwe hasła, stanowiące element charakteryzujący stronę? 

Kolorystyka zgodna z identyfikacją wizualną marki 

Eksperci informują: „Zacznijmy od tego, że tania strona internetowa nigdy nie jest projektowana od podstaw i nie powstaje na indywidualne zamówienie klienta. Bazą jest tutaj gotowy szablon graficzny, który może być jedynie delikatnie zmodyfikowany. Dlatego wybierając taką stronę nie spodziewaj się, że będzie unikalna.” Źródło: https://soluma.pl/cenniki/cennik-tworzenia-stron-www/strona-www-biznes 

Jeśli masz już pełną identyfikację wizualną, a strona niekoniecznie do niej nawiązuje, to trzeba szybko naprawić ten błąd. Nawet witryna zbudowana na szablonie, czyli bardzo tania, może zostać niedrogo zmodyfikowana pod kątem kolorystyki nawiązującej do identyfikacji marki przedsiębiorstwa, co z pewnością uatrakcyjni ją w oczach użytkowników – potencjalnych klientów. 

– Materiał partnera

Źródło: Tipmedia.pl
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
Stargard i blue. Fotorelacja