Dzisiaj jest: 21.11.2024, imieniny: Janusza, Marii, Reginy

Współpraca Pomorza Zachodniego z lokalnymi klubami sportowymi

Dodano: 3 lata temu Autor:
Redakcja poleca!

Logo Pomorza Zachodniego znajdzie się na koszulkach szczypiornistów, piłkarek czy koszykarzy, a także na biletach, plakatach czy w mediach społecznościowych poszczególnych klubów.

Współpraca Pomorza Zachodniego z lokalnymi klubami sportowymi

To efekt współpracy władz Województwa Zachodniopomorskiego z 7 klubami, które będą promować region w 2022 roku.

Promocja Województwa Zachodniopomorskiego w klubach sportowych
 

W ubiegłym tygodniu rozstrzygnięto otwarty konkurs na promocję Pomorza Zachodniego poprzez sport. W najbliższym czasie marszałek Olgierd Geblewicz ma podpisać stosowne umowy z klubami, które bez wahania można nazwać sportową dumą regionu. Wśród zwycięskich klubów są zespoły występujące w najwyższych ligach, organizujące międzynarodowe zespoły czy uczestniczące w rozgrywkach europejskich.

Wspieramy najlepsze kluby z Pomorza Zachodniego, które walczą o mistrzowskie tytuły. Ich popularność oraz sukcesy nie tylko na arenie krajowej budują markę regionu, wzmacniają tożsamość mieszkańców, a także zachęcają do amatorskiego uprawiania sportu. Nasi sportowcy w ostatnich latach mieli dużo powodów do świętowania. Mam nadzieję, że rok 2022 będzie jeszcze bardziej udany, także dzięki wsparciu samorządu województwa - mówi marszałek Olgierd Geblewicz.

Promocja klubów wiąże się także ze wsparciem finansowym ze strony Województwa Zachodniopomorskiego. Wśród wyróżnionych klubów znalazły się (w nawiasie kwota wsparcia):

  • Pogoń Szczecin (100 tys. zł),

  • Spójnia Stargard SA (50 tys. zł),

  • King Wilki Morskie Szczecin SA (50 tys. zł.),

  • Piłka Ręczna Koszalin SA (40 tys. zł),

  • KS Handball Sportowa SA (30 tys. zł),

  • Stowarzyszenie Klub Sportów Wodnych Baltic (30 tys. zł),

  • Miejski Klub Sportowy Olimpia Szczecin (25 tys. zł).


Na wartość umowy wpływ miały wyniki osiągane przez kluby, możliwości klubu, popularność dyscypliny czy zakres realizowanych świadczeń promocyjnych.

Łączna wartość umów wynosi aż 325 tys. zł., a w skład działań promocyjnych mają wchodzić:
- emisji spotu promocyjnego lub umieszczenie logo Województwa Zachodniopomorskiego, tj. Pomorze Zachodnie na multimediach umieszczonych w miejscu odbywania się wydarzeń sportowych na bandach led lub/i telebimie;
- umieszczeniu nazwy i logo Województwa Zachodniopomorskiego, tj. Pomorze Zachodnie na strojach (używanych przez zawodników podczas wszystkich rozgrywanych spotkań) oraz sprzęcie sportowym zawodników;
- przygotowania i produkcji materiału promocyjnego wideo lub kilku materiałów z udziałem zawodników pierwszej drużyny klubu (lub uczestników imprezy) dedykowanego regionowi do wykorzystania na stronach oraz social mediach Partnera. Zawodnicy będą zachęcać do odwiedzenia wybranych atrakcji Województwa Zachodniopomorskiego;
- umożliwienie ekspozycji nośnika/instalacji promocyjnej Województwa Zachodniopomorskiego w miejscu i czasie odbywania się wydarzeń sportowych;
- promocji regionu w mediach społecznościowych.

Źródło: Urząd Marszałkowski - Zachodniopomorskie
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
Retro Gaming w SCN FILARY. Fotorelacja