Dzisiaj jest: 26.4.2024, imieniny: Marii, Marzeny, Ryszarda

Jak sprzedawać rękodzieło w Internecie?

Dodano: 2 lata temu Autor:

Podpowiadamy, jakie kanały sprzedażowe warto wziąć pod uwagę.

Jak sprzedawać rękodzieło w Internecie?

Wykorzystanie modowych rozwiązań to sprytny sposób na wyróżnienie się z tłumu i podkreślenie cech charakteru. Niestety osiągnięcie takiego efektu z wykorzystaniem artykułów produkcji masowej nie jest łatwe. Na szczęście z pomocą przychodzą ubrania handmade. Pytanie tylko, jak je sprzedawać? Podpowiadamy, jakie kanały sprzedażowe warto wziąć pod uwagę.

Witryna internetowa na Twoich zasadach

Sklep internetowy wymaga wyposażenia witryny w możliwość składania zamówień i dokonywania mobilnych płatności. Wysoki poziom responsywności strony to klucz do sukcesu. Ważne, aby w mobilnych transakcjach utrzymać charakterystyczny dla sprzedaży stacjonarnej poziom troski o klienta. Tworząc stronę swojego sklepu, warto więc skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań, jakim jest platforma Shoper (https://sklep.growcommerce.pl/sklep-internetowy-shoper). Szeroki wybór szablonów pozwoli dopasować wygląd strony do estetyki marki, jednocześnie zapewniając wysoki poziom funkcjonalności. Posiadanie własnej strony internetowej to element budowania świadomości marki w umysłach konsumentów. Żaden inny kanał nie zapewnia takiej dowolności w prowadzeniu sprzedaży. Warto rozważyć powierzenie stworzenia strony sklepu internetowego specjalistom (https://sklep.growcommerce.pl). Jeśli nie zainteresuje Cię żaden z oferowanych szablonów, rozwiązaniem może okazać się stworzenie indywidualnego projektu, który zapewni Ci wyróżnienie się na tle konkurencji.

Media społecznościowe

Dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją działalność, ogromnych wsparciem w sprzedaży mogą okazać się media społecznościowe. Mowa tu nie tylko o założeniu klasycznego fanpage’a, ale i członkostwie w dedykowanych grupach. Na Facebooku znajdzie się społeczność miłośników każdej formy rękodzieła – od szycia torebek po rzeźbienie w drewnie. Wielokrotnie na takich grupach dopuszczalna jest sprzedaż, dzięki czemu stanowią one potencjalny kanał sprzedażowy. Należy mieć jednak na uwadze, że dotarcie do Twojej oferty, wymaga dołączenia do takiej grupy, a to znacznie ogranicza widoczność Twoich produktów. Media społecznościowe warto zatem wykorzystać do utrzymania zainteresowania klienta, który już skorzystał z oferty. Polubienie Twojego fanpage’u pozwoli na bieżąco go informować. Nadal jednak szansy na rozpoczęcie relacji z nowych klientem należy upatrywać w wynikach przeglądarki, dzięki którym jednym kliknięciem potencjalny klient znajdzie się na Twojej stronie.
 

Artykuł sponsorowany

Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
20. urodziny Niedzielnych Spotkań Historycznych. Fotorelacja