Firma Kalmar, która należy do grupy Cargotec, uruchomiła Centrum Wsparcia Sprzedaży i Serwisu (Sales&Service Support Center – SSSC). Dzięki temu obsługa klientów jest jeszcze lepsza i sprawniejsza. Nad projektem czuwa wykwalifikowana kadra kilkudziesięciu specjalistów.
SSSC działa na terenie siedziby w PPNT – Produkty opuszczające fabrykę w Stargardzie są naprawdę imponujące i jest dużą wartością, że możemy zobaczyć bezpośrednio i na własne oczy to, co dociera finalnie do klientów. W naszym zespole są osoby o naprawdę unikatowych kompetencjach językowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie realizować swoje podstawowe zadania i wspierać sprzedaż i serwis w krajach europejskich – mówi Ula Krogulec, manager SSSC.
Kalmar współpracuje z wieloma europejskimi krajami: Szwecją, Francją, Belgią, Włochami, Niemcami, Norwegią i Wielką Brytanią. Oferuje szeroką gamę rozwiązań i usług przeładunkowych dla portów, terminali, centrów dystrybucyjnych i przemysłu ciężkiego. Firma jest prekursorem w branży w zakresie automatyzacji terminali i efektywnej obsługi kontenerów. W zespole SSSC działa ponad 30 osób, które obsługują procesy o międzynarodowym zasięgu. Inwestycja w Centrum Wsparcia Sprzedaży i Serwisu to projekt strategiczny o kluczowym znaczeniu dla całej organizacji.
W PPNT przy ul. Metalowej działa Grupa Cargotec, w skład której wchodzą Kalmar oraz Hiab. Oprócz tego w parku swoje siedziby mają firmy z różnych branż – zarówno duże międzynarodowe koncerny, jak i mniejsze, lokalne przedsiębiorstwa. Na co dzień pracuje tam około 4000 ludzi. PPNT stale się rozrasta, oferując kolejne kompleksowo uzbrojone tereny pod inwestycje.
Zdjęcie: FB/Kalmar Global