Dzisiaj jest: 19.4.2024, imieniny: Alfa, Leonii, Tytusa

3 sposoby na oszczędność pieniędzy z Digital Signage

Dodano: 3 lata temu

Każdy podmiot gospodarczy nastawiony jest na jak największy zysk przy jednoczesnym oszczędzaniu pieniędzy.

3 sposoby na oszczędność pieniędzy z Digital Signage

Stale rozwijającą się branżą, której rozwiązania pozwolą zrealizować powyższe zadanie, jest Digital Signage. Jego wdrożenie nie tylko zwiększy dochody w firmie, ale i przyniesie oszczędności.

Digital Signage w Polsce coraz bardziej widoczny
Jeszcze nie tak dawno zachwycały nas papierowe billboardy i banery reklamowe. Często też wczytywaliśmy się w treść ulotek naklejanych na słupach informacyjnych czy szybach autobusów. Dziś te same formy przekazu raczej nas drażnią. Wprowadzają wizualny chaos, który odstrasza i zniechęca. Nic więc dziwnego, że ich miejsce zajmują wyświetlacze, emitujące reklamy i informacje.
Spotykamy je na ulicach, w centrach handlowych i w obiektach użyteczności publicznej. Niektóre z nich ułożone są w wielkoformatowe ściany wideo. Jeszcze inne to totemy lub kioski informacyjne z interaktywnymi panelami. Dla nas są one alternatywą papierowej formy przekazu. Dla ich właściciela źródłem zysku i sposobem na generowanie oszczędności. Jak to możliwe?


Oszczędzamy na reklamie i papierze
System Digital Signage jest wydatkiem jednorazowym. Składają się na niego ekrany i urządzenia z oprogramowaniem. To one umożliwiają przygotowanie treści i jej emisję w dowolnym czasie. Jeśli tylko uznamy, że naszym klientom chcemy przekazać nową informację lub reklamę, możemy ją zmienić w dowolnej chwili. Wygodą tutaj jest również to, że natychmiast – „jednym kliknięciem”, możemy korygować błędy (np. literówki).
W przypadku reklamy papierowej nie jest to możliwe. Jeśli na ulotkach pojawi się błąd, musimy przygotować je od nowa. A gdy chcemy zareklamować nowy produkt? Musimy zaprojektować kolejne tony papierowych ulotek i jest rozdystrybuować. Płacimy więc za pomysł, jego wykonanie, wydruk i rozpowszechnienie. I tak kilka razy w roku. Inwestując w Digital Signage, kosztów tych możemy uniknąć.


Nie generujemy kosztów reklamy i utylizacji odpadów
Jeśli w naszej firmie istnieje dział odpowiedzialny za reklamę, Digital Signage kolejny raz przyniesie nam oszczędności. Wdrażając ten system, zlikwidujemy koszty wydruku papierowej reklamy. Zaoszczędzimy więc na wydatkach na papier, tusze czy materiały eksploatacyjne. Nie będziemy też musieli ponosić kosztów ich utylizacji. 
Wdrożenie Digital Signage to oszczędność także dla mniejszych firm, które nie będą musiały zlecać przygotowania reklamy podmiotom zewnętrznym. Dzięki specjalistycznemu oprogramowaniu do zarządzania treścią, reklamę i informacje możemy bowiem przygotować samodzielnie. Dodatkowo ekrany służące do ich emisji są energooszczędne. Nie wygenerują więc gigantycznych rachunków za prąd.


Zwiększamy stopę oszczędności
Digital Signage w Polsce ułatwia korzystającym z niego przedsiębiorcom zwiększyć stopę oszczędności, poprzez wzrost dochodu. Jak to możliwe? Otóż system ten przyciąga uwagę klientów. Zwraca uwagę dynamicznym obrazem, angażuje i zapada w pamięci. A firma, która używa tej technologii, dodatkowo jest traktowana przez klientów jako nowoczesna i profesjonalna.
Wszystko to przekłada się na realny zysk. A im więcej zarobimy, tym więcej odłożymy. Oszczędzone pieniądze możemy następnie zainwestować w rozwój naszej działalności lub rozbudowę systemu. Co więcej – na naszych ekranach od Digital Signage możemy emitować reklamy innych podmiotów, pobierając za to opłatę. A to kolejny sposób na zyski w naszej firmie.


Digital Signage w Polsce „oszczędza” środowisko
Weźmy też pod uwagę, że dzięki Digital Signage chronimy środowisko. Ograniczamy przecież produkcję odpadów, przez co ratujemy naturalne zasoby naszej planety. Firmy stosujące ten system, są dzięki temu dużo lepiej postrzegane przez otoczenie. I łatwiej przyciągają klientów. A to kolejny raz generuje zyski.
Wejdź na Easyscreen.tv i sprawdź kompletny przewodnik po systemach Digital Signage

Źródło: tipmedia.pl
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
Stargard i blue. Fotorelacja