Będzie dostępna m.in. w Austrii, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech. Jej światową premierę zaplanowano na 1.09. (wtorek). Graczom przemierzającym świat zniszczony w Wielkiej Wojnie towarzyszyć będą niezwykłe dźwięki stworzone również przez utalentowanego stargardzianina.
Krzysztof Wierzynkiewicz ma na swoim koncie muzykę do wielu gier wideo, a także filmów i produkcji telewizyjnych. Skomponował dźwięki m.in. do Wiedźmina 2: Zabójcy Królów (CDProjectRED/Namco Bandai), Bulletstorm (People Can Fly/EA). Kompozytor jest także współautorem Animowanej Historii Polski w reżyserii Tomasza Bagińskiego. W 2017 r. otrzymał również nagrodę Prezydenta Stargardu dla Twórców Kultury.
Najnowsza gra, do której skomponował muzykę, jest podzielona na trzy główne frakcje z ponad 40 rodzajami jednostek oraz 9 bohaterami o specjalnych umiejętnościach. Całość utrzymano w wyjątkowym klimacie wojennych zniszczeń, ale także wielu nawiązań kulturowych. – Komponując temat przewodni do frakcji Rusvietu skupiliśmy się przede wszystkim na potężnym brzmieniu. By oddać tę gigantomanię, skomponowaliśmy pompatyczną pieśń wojenną w wykonaniu ortodoksyjnego chóru cerkiewnego – oczywiście zaśpiewaną w języku rosyjskim. Na potrzeby całej gry powstało w sumie 85 minut muzyki – mówi Krzysztof Wierzynkiewicz.
Zainteresowani wyłącznie twórczością kompozytora ze Stargardu również dostaną coś dla siebie. 22 utwory z 60 przygotowanych na potrzeby gry wydano na płycie CD i winylu. Są dostępne tutaj. Klikając tutaj można zobaczyć kulisy powstawania muzyki do gry Iron Harvest 1920+.
Print screen: YT/Deep Silver